Vaše často kladené
otázky...

Najskôr musíte vyplniť náš výkupný formulár. Zadáte Váš model, stav a všetky požadované informácie. Ak budete súhlasiť s ponúknutou cenou, iPhone zabalíte a počkáte na kuriéra, ktorý váš iPhone vyzdvihne alebo ho odnesiete do jednej z pobočiek Packety - záleží od Vami zvolenej varianty odoslania. Hneď ako k nám iPhone dorazí, začne sa diagnostika zariadenia. Po diagnostike a potvrdení Vami zvoleného technicko-vizuálneho stavu Vám posielame peniaze na účet. Celý proces trvá cca 2-3 dni. O všetkom budete informovaný e-mailom.

Prejdete do NASTAVENIA, v nastaveniach prejdete do VŠEOBECNÉ, ďalej INFORMÁCIE a tam je NÁZOV MODELU a nižšie aj IMEI.

Model, kapacita úložiska, jeho vizuálny a technický stav, a samozrejme aj zdravie batérie. Toto sú hlavné parametre, podľa ktorých určujeme hodnotu iPhonu.

iPhone musíte kompletne vymazať. To znamená, že v nastaveniach zvolíte možnosť: “VYMAZAŤ CELÝ OBSAH A NASTAVENIA”. Pred procesom mazania treba iPhone odhlásiť z icloudu - ku všetkému Vás vyzve samotný iPhone.

Nie. iPhony blokované na operátora nevykupujeme.

Napíšte nám prosím na tento e-mail: info@ecophone.sk. Vieme to dodatočne spolu poriešiť.

Môžte nám ho odoslať aj na Vaše náklady, ale nie je to potrebné. Po vyplnení formulára Vám zašleme prepravný štítok do PACKETY alebo na adresu príde kuriér SPS, podľa toho, akú možnosť prepravy si zvolíte vo formulári. Odoslanie mobilu k nám hradíme MY.

Áno, môžte. Treba sa ale telefonicky ohlásiť vopred na tomto čísle: +421 31/2022022 a zvoliť klapku 5 (VÝKUP).

Peniaze odosielame na číslo účtu, ktorý ste zadali pri vyplňovaní údajov do 2-3 dní od dodania iPhonu k nám.